Recenze (5)
Godzilla x Kong: Nové impérium (2024)
Pro mě jeden velkej digitální mišmaš. Godzille celkem fandím, ale tady se jí i ostatním absolutně vytratila jejich velikost v guláši počítačových vizuálních efektů. Film pro děti s rodinou o neděli ve 3 odpo s xxl krabicí sýrového popcornu asi jo, ale osobně bych si přál něco trošku napínavějšího, co mě vtáhne do děje a při záběrech monster si cvrknu do trenek.
Bojovník (2019) (seriál)
Peaky Blinders s číňanama.
Armáda mrtvých (2021)
Podle traileru jsem čekal našlapanou pecku podobnou World War Z. Místo toho jsem dostal něco, kde scény s potenciálem byly zastoupeny rychlými sestřihy ve stylu Guye Ritchieho, které ale Snyderovi absolutně nefungovaly. Postavy nedostaly moc prostoru, což je ale dobře, protože jsem se za jejich trapné výlevy styděl a propadal se do křesla. Celé to bylo jaksi rozkouskované a zbytečné.
Nejdrsnější věznice světa (2016) (seriál)
Od tak zajímavé námětu jsem čekal o hodně víc. Paul Connolly se chová jako nějaký spasitel a hrdina, který vykonává něco pro ostatní nepředstavitelného. Přitom mu za prdelí pořád běhá kamera a on si jen vykládá s vězni. Celé to navíc působí dost komerčně. První dva díly mi stačily a ke sledování dalších mě nepřesvědčily.
Vychováni vlky (2020) (seriál)
Již v počátku ve mně seriál vyvolával podobné pocity, jako Scottův Prométheus. Podobnost je ale v té horší stránce. V Raised by Wolves je ještě více rozvíjeno téma překombinovaného fenoménu náboženství, androidů, biblického symbolismu a počátků lidské rasy. Prostor zdánlivě nezasažené planety biologickými organismy, ve kterém se jako rytíři křížových výprav motají lacině působící přeživší věřící ze Země, měl jistou atmosféru a nemohu říct, že by z toho nebylo místy cítit napětí. To, že bylo vždy jen naznačeno a k nějakému celkovému osvětlení skutečnosti nedošlo, fungovalo celkem dobře. V průběhu záhadného děje jsem ale stále čekal na nějaké vyvrcholení, ve kterém vše zapadne dohromady, nebo které odhalí nečekanou pointu. K jakémusi vyvrcholení sice došlo, ale k velkému zklamání působilo spíš nelogicky a absurdně. Opravdu doufám, že další série přinese něco trošku méně zmateného.