Recenze (91)
Dánská dívka (2015)
Pomalejší ale zajímavý film.
Nina (2017)
Poměrně slabé oproti jiným filmům ve Varech.
(Ne)zadaní (2013)
Milá a zábavná komedie
Pravidla moštárny (1999)
Pro mně osobně velmi emotivní film. Film o lásce, zradě, strachu, útrapách života.... Můžu jedině doporučit.
10 pravidel jak sbalit holku (2014)
Od tohoto typu filmu se toho moc čekat nedá, ale mě skutečně pobavil a tím i splnil, co se od něj očekává... Dobrý film třeba na sobotní podvečer a nic nedělání. Překvapil mě mile Matouš Ruml, který ukázal pro mě ještě neviděnou jeho stránku jeho hereckého umu a mile překvapil ;)
Trumfy Miroslava Donutila (2011) (pořad)
Oblíbený herec a jeho historky, jednou a dost.
Hádej, kdo jsem! (2007) (pořad)
Pro mě i dosti zábavný pořad, zajímalo by mě jestli někteří hodnotitelé tento pořad viděly....
Sama doma (1998) (pořad)
Pořad, který se stále drží na obrazovkách, nechápu proč, i takový formát se dá dělat chytlavěji.
Tři bratři (2014)
Po dlouhé době se ukázalo, že i pohádky se zde pořad umí. Příjemné překvapení!!!
Fair Play (2014)
Velmi povedený film roku 2014. Vracení se k tématu komunistické doby je dosti časté, ale toto mě mile překvapilo, že lze toto téma pobrat i jinak. Dobré herecké výkony.