Poslední recenze (29)
Nevinné lži (2013) (seriál)
Škoda,že se nehodnotí každý díl.Takhle těžko hodnotit,některý slabší a některý hodně dobrý.U mě vede díl Druhý dech.
Noe (2014)
To zabíjení zvířat mi přišlo zbytečne brutální a moc se mi to do toho filmu nehodilo,přišlo mi to tam zbytečné.Do té doby než přišla potopa tak film ušel,ale pak mě začal nudit.Hodně zbytečných a nudných postav ve filmu.Vlastně jediné co se mi líbílo,byli zvířata co šli na archu,ty kameny co bojovali proti lidem a to je asi vše.Tento film více vidět nemusím
Rady ptáka Loskutáka (2001) (pořad)
Nemám ráda Gondíkovi jsou trapný a blbě se na ně kouká.Reportáže jsou nezajímavý a nudný.A ty nápady debilní