Poslední recenze (324)
Problém tří těles (2024) (seriál)
Předlohu jsem nečetl, většinově je ale velmi chválena... K seriálu. Dlouho jsem byl přesvědčený, že budu hodnotit čtyřmi hvězdičkami. Ono totiž asi tak polovina dílů je opravdu zajímavá a poutavá, včetně zde v komentářích zhusta zatracované hi-tech virtuální reality. Pak se ale stalo to, co je poměrně časté, a sice, že děj podřadil z divácky přívětivé čtyřky na utahanou dvojku a opět dostaly prostor srdceryvné monology a táhlé pohledy do očí, které ovšem neposouvají děj ani o píď, ale za to zajišťují, že lze vykouzlit pár dílů navíc...Také atmosféra, která báječně fungovala v prvních epizodách, se postupem času vytratila, a z tušené hrozby se stalo cosi poněkud banálního a navíc odsunutého bůhví proč o čtyři sta let...? Za což autoři seriálu nemohou, ale je to jako by se Jan Ámos Komenský děsil nástupu AI.
Krotitelé duchů: Říše ledu (2024)
Za mě v pohodě. Obstojný scénář, herecké obsazení a výkony taky. Pod dojmem zdejšího ,,nic moc,, hodnocení jsem neměl velká očekávání, ale celkově o úroveň výš, než jsem se obával. Na pomezí tří a čtyř, ale trochu přitlačím, abych podpořil...78%.
Metoda Markovič: Hojer (2024) (seriál)
Celkem solidní, s několika hodně povedenými momenty, ale bohužel ve snaze udržet diváka co nejdéle u obrazovky asi tak o dva díly delší, než by bylo záhodno. Normalizační atmosféra nebyla vystižena tak dobře jako ve Volze. Žádný obrázek Husáka na stěně a málo soudruhování. Akorát cigaret vyhulili požehnaně. Suma sumárum 78%.