Poslední recenze (794)
Samaritán (2022)
Hodnocení ve svých komentářích dávám v drtivé většině až na konci. Teď udělám výjimku. 70 procent. Jasně, že objektivně ten film tak dobrý není, ale jsem skoro až nekritický Slyův fanoušek. Proto tolik. Na druhou stranu ty hysterický výkřiky s jednou hvězdou jsou druhá strana extrému. Samaritán tak špatný určitě není. Svým tónem mi připomíná 90 ková béčka. Špinavé ulice, šílený záporák a sekta kolem něj. Ďábelský plán, hrdina který si ničeho nevšímá, aby pak kvůli banálnímu vztahu s další postavou musel zachránit ji a celé město. Jakože, proč sakra ne...?
Království Planeta opic (2024)
První, co mě napadlo někdy v půlce, bylo to, jak moc složité a zároveň odvážné je začít v této sérii budovat nový svět, nové postavy a nového hrdinu. Při vycházení z kina se mi to jen potvrdilo, když kamarád řekl, Cézar je prostě Cézar. Moje odpověď byla, ale i Cézar byl v prvním díle vlastně domácí mazlíček. Kamarád pokývl na souhlas. WB se to povedlo. Do toho světa se rád vrátím, nádhernou Freyu Allan bych si dal v téhle roli znovu a i Noe má svůj velký potenciál. Čistá 70 ka u mě, ale nutno dodat, že s velkou nadějí do dalších dílů.
Road House (1989)
Schválně jsem si to nechával na tu správnou chvíli. Trochu té únavy po náročném dni a náznak něčeho co připomíná třeba i blbou náladu. Chtěl jsem se totiž naladit na pomalejší tempo a 80 kový feeling. Povedlo se. Vyplatilo se počkat. Road House je super. Vůbec nejde srovnávat s remakem. Ten je takový čistý akční výplach. Tady si zamilujete postavy. I ty, které třeba jen projdou kolem. Litujete dámy s monoklem, která vám před chvílí byla fuk. Litujete obyvatele městečka a víte, že tam by jste fakt žít nechtěli. Patrick Swayze, je super a jsem rád, že jeho role je spíš civilní. Pro mě poctivé příjemné zatoulané béčko. A díky bohu, že se ještě takové občas odněkud vynoří. 75 procent.
Poslední deníček (6)
Cestu znám a neměním směr....
Tak jo. Jdu na to...
Rozhodl jsem se a konečně se i rozhoupal. Rozhodl jsem se prověřit pro mě časem zapomenutý snímky. Vydám se na pouť z minulosti až sem do současnosti. Začínám rokem 1995 a vybírám snímky s nadprůměrným hodnocením, kde by měl být alespoň náznak akce a jsou k sehnání.
1995
Nelítostný souboj 89 procent
Rychlejší než Smrt 70 procent
1996
Operace zlomený šíp - 60
Dračí srdce - 69
Od soumraku do úsvitu - 80
Skála - 88
1997
Tady jsem nějak nenarazil na větší mezeru
1998
Ronin - 73
Tenká červená línie - 69
Vyjednavač - 80
Nepřítel státu - 90
1999
Válka gangů - 65
Tři králové - 85
Ghost Dog - Cesta samuraje - 68
2000
Romeo musí zemřit - 69
Patriot - 75
60 sekund - 69
Tygr a drak - 80
2001
Psanci Ameriky - 75
Polibek Draka -75
2002
Kód Navajo - 80
Hrdina - 70
Agent bez minulosti -¨77
2003
Krajina střelců 90
Samuraj - 72
2004
Muž v ohni -90
Bournův mýtus - 80
2005
Ong-Bak 2 - 65
Kiss Kiss Bang Bang -75
V jako Vendeta 85
2006
Miami Vice -69
Déjà Vu - 69
2007
Až do smrti - 70
Next 80
3:10 Vlak do Yumy 92
Elitni jednotka 65
2008
Odpor 70
Labyrint lží 80
Ong bak 2: Pomsta 55
Zakázané království 90
2009
Město zločinu 80
Cela 211 - Vězeňské peklo
Proroctví 78
2010
Neřízená střela 60
13 samurajů 90
Centurion 60
2011
Mezi vlky 70
Nikdy to nevzdávej 2