Poslední recenze (37)
Six Nations Rugby: Tělo na tělo (2024) (seriál)
Jak Netflixu fakt nejdou filmy, tak u dokumentů to je jiná písnička
Mladá dáma (2024)
Vizuál, kostýmy, prostředí super, časem je vidět, že rozpočet asi docházel, ale i tak velmi povedené. No to je tak asi zhruba všechno. Oceňuju i pár tvrdších scén, takže je to oukej mix pohádky a temné fantasy. Závěr byl ale silně WTF a kdybych posledních 10 minut neviděl tak mám z filmu celkově lepší dojem, působilo to jako by to bylo sepsáno během hodiny na papír, protože docházel čas. Z Millie Bobby Brown mám rozpačité pocity a vlastně nevím jestli je dobrá herečka nebo ne. Ale každopádně je to pořád klasická netflixovka, za tři dny zapomenu, že ten film existuje.
Ghost Rider (2007)
Náhodou celkem fajn temnější oddechová marvelovka… rozhodně mě to bavilo více než Ant Mani, Black Pantheři atd.