Recenze (69)
Vlkochodci (2020)
Tak moc bych to ráda viděla na velkém plátně! Mám moc ráda Moorovu Píseň moře, tento film mě taky nadchl. Hudba, animace i poutavý příběh o kamarádství dvou děvčat, která vyrostla v odlišném prostředí. Je to nádhera.
Loki (2021) (seriál)
Seriál o Lokim předčil má očekávání. Těším se na nové filmy od Marvelu s novým záporákem. Loki z roku 2012 se změnil k nepoznání. Oblíbila jsem si Mobia i Sylvii. Musím vyzvednout hudební podkres a celkovou stylizaci.
Princezna zakletá v čase (2020)
Milé tuzemské překvapení. Chválím: kostýmy, efekty, atmosféru, nápaditost a kameru. Jako dospělý divák vnímám jistý nedostatky ve scénáři, ale nijak zvlášť mi to nevadilo. Líbila se mi proměna hlavní postavy.
Sebevražedný oddíl (2016)
Margot Robbie byla v roli Harley Quinn perfektní. Zatím asi nejvíc sexy padouch, kterého jsem ve filmu viděla :-) Hodně celému filmu prospěla :-)
Labyrint (2015) (seriál)
Dost mě to chytlo!
Hobit: Šmakova dračí poušť (2013)
Mně se druhý díl Hobita nekriticky líbil. Beru to tak, že se jedná o blockbuster, který má vydělat peníze, takže chápu, proč to Jackson nakonec udělal jako další trilogii. Nelitovala jsem, že jsem šla na premiéru. Byla to celkem akční jízda, která mě bavila. Tempo nebylo tak rozvleklé jako u první části, i když tam bylo dost nepodstatných věcí, které v knize nebyly nebo byly jinak. Knihu jsem četla před několika lety, nemám dokonale zmapovanou a nepamatuji historii Středozemě, takže různé spoilery dohledávám na internetu. Elfka Tauriel mi tak nevadila... Spíš si myslím, že je dost těžké udržet milostnou vsuvku na takové úrovni, aby to nesklouzlo do patosu. Podívaná je to hezká, akční. Jen jsem teda nepostřehla, že elf Legolas měl v Pánovi prstenů modré oči, což mě v Hobitovi docela překvapilo. A ještě drak Šmak... Ten se vyvedl na jedničku. Obvláště musím pochválit výběr dabéra, který mu propůjčil tak pěkný hlas.
Jeníček a Mařenka: Lovci čarodějnic (2013)
Mně to přišlo jako fajn oddychovka :-)
Stepfordské paničky (2004)
Tohle se moc nepovedlo... Viděla jsem poprvé starší Stepfordské paničky... Tohle je takový oddychový film na deštivý pátek, ale rozhodně bych si ho nepustila znovu dobrovolně :-)
Hobit: Neočekávaná cesta (2012)
Milý film s příjemnou hudbou. Těším se na pokračování. Při půlnoční premiéře mě to trošku uspávalo, protože jsem měla za sebou Atlas mraků... Každopádně při druhém zhlédnutí to uteklo jako voda. Moje oblíbené scény jsou: trpaslíci u Bilba, Bilbo a Glum v jeskyni.
Hořící keř (2013) (TV film)
Zatím se zdržím hodnocení, ale první část mě skutečně nadchla tak, že se těším na pokračování!