Poslední recenze (39)
Království ohně (2002)
Vynikající ptákovina! Nějakou logiku asi nemá smysl hledat. Už jen za McConaugheyho Van Zana dávám 3 hvězdy...
Kronika mutantů (2008)
Pro mě velké zklamání je vizuální stránka filmu. S Mutant Chronicles mám spojenou, dnes již neexistujíci, karetní hru Doomtrooper, která svůj vizuál opírala o úžasné diesel-punkové obrazy Paula Bonnera a dalších. Vystavěli tak zajímavý svět syrových až brutálních obrazů, ze kterého tvůrci mohli bezmezně těžit. Nemluvě o jeho propracované mytologii a historii. Nicméně snímek si z původního „vesmíru“ nechal jen hrubé rysy a posunul ho do odlišnějšího subžánru. I přes účinkování kvalitních herců vzniklo fándí béčko, které nezujme svým vizuálem ani příběhem. Promarněná šance oživit na filmovém plátně poměrně atraktivní fantasy.
Papírový hrdina (2009)
Já si nemůžu pomoct, ale Emma Stone mě prostě baví! Definoval bych to jako příjemné pokoukání s krásnou myšlenkou na závěr.