Poslední recenze (3)
Emily in Paris (2020) (seriál)
První série milé, vcelku zábavné. Druhá o ničem a navíc mi Emily silně lezla na nervy, ani jsem se nedodívala.
Sladké magnólie (2020) (seriál)
Ano, přesně jak je psáno sci-fi pro ženy, což se v první sérii dalo tak nějak přežít a tak nějak to bylo i fajn, ale na co druhá série? Příprava na třetí? Tohle bylo moc a nikdy více.
Temné lesy (2020) (seriál)
Tak za mě naprosto o ničem. Nelogické, bez hlavy a paty. Čekala jsem mnohem více.