Recenze (1 840)
Jan Žižka (2022)
Očekávání veliké po masivní reklamě jak hrozně to bylo drahé, jaké hvězdy jsou tam, jaké hektolitry krve atd a pak přišlo nic,jen obyčejný melodramatický příběh z lesa,který bych nazval,Po stopách bratra Robina Hooda, který nikomu nic nebral a nikomu nic nedával jenom se mlátil a byl mlácen. O samotném Žižkovi se vlastně skoro nic nedozvíte, a de facto o nějakém ději se dozvíte až v závěrečných titulkách. Je vidět,že se Jáklovi hodně líbilo na Velké Americe a jinak to byla tour de hrady a zámky, což Jáklovi může být přičteno ke cti,přistihl jsem se,že při závěrečné bitce si říkám,ta holka určitě skočí dolů,jako to bylo v Posledním mohykánovi. Asi Jákl bude rád, když se mu z rozpočtu vrátí aspoň 100 milionů,protože žádná pecka nebo kasovní trhák se určitě nekoná a to neříkám, že by bitky byly špatné, No ostuda by byla ještě větší, kdyby za takové peníze, špatné byli.
Diary of a Spy (2022)
Vůbec kdo k tomu dává věci jako,že to je krimi,drama,mysteriózní.Je to melodramatický, nudný,utahaný,nezáživný příběh o agentce, které je dána poslední šance, aby splnila úkol, který se překlene do lovestory.
Podezřelá (2022)
Na to že mám hodně rád korejské filmy,tak tohle byla opravdu zdlouhavá nezáživná nuda.
Bestie (2022)
Lev byl parádní, jinak hororové béčko.
Tady cesta končí (2022)
Taková prachobyčejná jednoduchá jednohubka, určitě to ale není mysteriózní akční thriller, ani omylem.
Vyšehrad: Fylm (2022)
Sice nevím,jestli to je teď trend,že aby to bylo zábavné,tak sem musí hlavně mluvit sprostě, ale šlo to,nejvíc se mi líbil ten malý kluk.
Thor: Láska jako hrom (2022)
Jen takový malý úlet
A-Team: Poslední mise (2010)
Taková digitální slátanina, přeplácaná a ke konci i docela nudná.
Tempo Soulu (2022)
Zdlouhavě a nezáživně.. pokud čekáte zběsilé honičky atd. tak žádné nejsou, možná mimo jednoho driftování až za 1hodinu a 50 min se začne trošku něco dít...úplná ztráta času...
Perníkový táta (2008) (seriál)
TOP. Jinak už vše zde bylo napsáno.