Recenze (38)
L. A. - Přísně tajné (1997)
Skvěle natočená akce, avšak moc si z něj nepamatuji. Ale v podstatě bych se podepsal pod komentář Civala :-)
Temný rytíř (2008)
Vynikající film o Batmanovi, nikdo nečekal tak povedený druhý díl. Naprosto senzační akce a NEJLEPŠÍ herecký výkon v dějinách lidstva: Heath Ledger!!!
Pán prstenů: Návrat krále (2003)
Nejlepší série ze závěrečné trilogie. Film funguje výborně a dotváří závěrečnou gardu za 5*.
Město bohů (2002)
Drsný film v okolí toho nejúžasnějšího města Brazílie. Futuralistický pohled na reálný svět v Jižní Americe...
Leon (1994)
Jean Reno ve své vrcholné roli. Naprosto skvěle se k tomuto filmu hodil, ze začátku mě trošku štval, ale pak jsem ho začal mít rád a konec jsem byl velice smutný. Parádní film, který chytne za vaše city.
Butch Cassidy a Sundance Kid (1969)
Skvělá westernovka, tihle chlápci se hledali až se našli.
Podraz (1973)
Tak scénář filmu je naprosto úchvatný a ještě NIKDY v životě jsem nebyl z tak grandioźního závěru více uchvácen. Brada mi ještě visela tak 15 minut!
Sedm statečných (1960)
Chtěl bych být jednou v jejich partě. Tohle jsou prostě ostří hoši, kteří by klidně položili svůj život za to co dělají!
Pán prstenů: Společenstvo Prstenu (2001)
Velice silný a zajímavý příběh, velký fenomén a natočen podle velkého mistra Petera Jacksona. Nádherný svět plný okouzlujících momentů a strhujícího děje s úchvatnou hudbou.
Dobyvatelé ztracené archy (1981)
Jeden z prvních dobrodružných filmů, které ve mně zanechaly hluboké stopy fantazie a moc rád se na něj dívám znovu.