Poslední recenze (42)
Jan Žižka (2022)
Kumán nebo Afroameričan, není v tom rozdíl, hlavně splnit kvóty... No ok, dejme tomu... Co mě ale totálně iritovalo byla uvědomělá soudružka Kateřina. Děj celkem nuda, hlavně uřezat co nejvíc hlav a co nejvíc lidí napíchnout na kůly... Čekal jsem víc...
Kněžna Libuše (2008)
Neřeším historickou stránku věci - Libuše je stejně nejspíš smyšlená postava, takže je možné vše. Jenže... Z celého filmu čiší nízkonákladovost. Výkony herců jsou fakt špatné. A ten kdo psal dialogy byl asi na drogách. Některé filmy jsou tak špatné až jsou vtipné. Několikrát jsem se tomu od srdce zasmál. Dal bych tomu klidně i víc hvězdiček, ale kromě WTF momentů kdy jsem se smál byly proloženy nudnými pasážemi... Navíc, kdyby to mělo víc hvězdiček, tak to zapadne a pak by to nenašli lidi, kteří jsou masochysti a sjíždí žebříček filmů odzadu....
Sky Sharks (2020)
Nacisti, zombíci a létající žraloci? Co se může na takové geniální kombinaci pokazit? No asi tak úplně vše... Mám rád hloupé parodie ve stylu Scary movie i béčková Sci-fi ve stylu Iron Sky. Bohužel tohle moc vipné nebylo. Celý film se podle mě bere moc vážně na to aby to byla komedie. Ano, bylo tam i pár vtipných okamžiků, ale jen pár. Většinu filmu jsem se nudil.