Poslední recenze (5)
Strážci Galaxie (2014)
Prostě jedna velká jízda ve velmi barevném provedení.
Agenti S.H.I.E.L.D. (2013) (seriál)
Po zjištění jak přežil Coulson končím. Sice místy dobré a akčnější díly, ale jinak velmi průměrné zpracování... Škoda pro Marvel, mohli si dát více záležet...
Amazing Spider-Man (2012)
Mě se to docela líbilo. Jasně, na první trilogii( hlavně 2 první filmy) to nemá, ale i tak se na to dá koukat. Hlavní postavy sympatické( až na Peterovo koktání ;)), jako nový základ trilogie dobré ale ne úžasné, takže za 4*