Recenze (67)
Přes nový práh (2009) (pořad)
Dobrý seriál o bydlení který předčil všechny české pořady tohoto typu.Petr Lesák je celkem příjemný moderátor a do tohoto pořadu se skvěle hodí.Avšak tento pořad rozhodně nemá na zahraniční pořady o bydlení a proto dávám jenom 3 hvězdy.
Partička (2009) (pořad)
I po mnoha shlédnutích se nemůžu zbavit že česká partička je nejspíš kvůli hvězdnému obsazení zábavnější a lepší ale i přesto se jedná o příjemný zábavný pořad.
Kolotoč (1996) (pořad)
Celkem pohodová soutěž s příjemnou délkou.Více mě bavily díly s Gondíkovými protože byli svižnější a zábavnější.Dávám pouze 4 hvězdy za díly s Paulíčkem které mě moc nebavily.
Cirkus Humberto (1988) (seriál)
Výborný historický seriál z cirkusového prostředí.Sice jsou některé díly slabší a o většině dílech se to říct nedá.Skvělé výkony herců a výborný scenář udělaly z tohoto seriálu kult české televizní tvorby.
Scary Movie 2 (2001)
Po prvním filmu vétší zhoršení.Po prvním díle ubyly vtipné scény a je zde stále víc trapných scén ale proti zbylím dílům série je to vcelku dobrá zábava.
Scary Movie: Děsnej biják (2000)
Vcelku dobrá parodie a zábava ale někdy je to trochu trapné a i tak je to zdaleka nejlepší díl celé série.
SpongeBob v kalhotách: Film (2004)
Postava Spongeboba se na tak dlouhý film nehodí.Ikdyž byl námět dobrý kvůli takové délce však film v některých částech nudí.Kvůli délce byl také ubrán humor kterého je tady narozdíl od normálního dílu podstatně míň.Slabší 3 hvězdy.
Život brouka (1998)
Vcelku povedený film o hmyzu který narozdíl od Mravence Z docela baví ale narozdíl od dalších filmů Pixaru míří na mladší publikum čímž jeho kvalita ztrácí jsou to lepší 3 hvězdy.
The Road Runner Show (1966) (seriál)
Nejlepší část z Looney Tunes.Dodnes mě baví a žádný z dílů se nikdy neokouká a bude vždycky bavit.Jeden z mála seriálů jehož nové pokračování je stejně dobré jako staré díly.
Gumídci (1985) (seriál)
Z Disneyho seriálů jeden z nejhorších,nikdy mě nepobavil a všechny díly jsou velká nuda Jedna hvězda za to že některé postavy bylo prapracované a vcelku zábavné.