Recenze (49)
Stmívání (2008)
"Právě jsem ti řekl, že umím číst myšlenky, a ty hned myslíš, že je něco v nepořádku s tebou?"
Expres foto (2002)
pozeral som to odpolky a prepinal lebo ten neprijemny pocit som nemohol vydrzat..
Kurýr 3 (2008)
fuj, Rambo je už 4 a žiadna milostná scéna... americké Taxi Taxi, proste strach a hrôza..
Lord of the Piercing (2002) (TV film)
chabé.. na "Vadí nevadí v Sterdozemy" nemá nič ;-)
Nine Inch Nails Live: And All That Could Have Been (2002) (koncert)
Et quand le jour arrive - Je deviendra le ciel - Et je deviendrai la mer _ Et la mer viendra pour m'embrasser pour moi - Vais à la maison _ Rien peut m'arrêter maintenant
Svět podle Prota (2001)
pre mňa najsmutnejší film..
Americká rychlá kola (2004) (seriál)
krásna ukážka vzťahov medzi američanmi. :-)
Mafiáni (1990)
Poor Fuck.. :: iba to som chcel
Kindred: The Embraced (1996) (seriál)
tak ako vačšiu blbosť o upíroch som nevidel.. i keď je to spolu s Underworldom inšpirované VoD-čkom.. :-| škoda mohlo to byť pekné.. pripomína mi to erotické seriály od Playboja
Titanic (1997)
ako môže nejaký arecheológ rozbiť trezor, ktorý našiel na Titanicu kladivom a vyhádzať z toho všetky veci až kým nenajde nejaký obrázok ?????!!! akože holywoodska picovina.. [dalo by sa ešte pokračovať]