Poslední recenze (121)
Bodkin (2024) (seriál)
1. Geniální humor, skvělá satira a místy dost neotřelé dialogy, které mě fakt rozesmály . 10/10 2. Hlavní hrdinka Daph mě teda vůbec neoslovila. Ta herečka se do té role vůbec nehodí. Hrát si na drsňačku a ve skutečnosti být slabý narušený jedinec s traumatem z dětství - ok. Ale k téhle herečce to fakt nešlo. Další dva hrdinové byli ale skvělí a nejvíc mě bavily fóry na téma podcastu "to ještě někdo poslouchá?" 8/10 3. Co mě nebavilo vůbec, byla dějová s linka s Daph, kdy honí po kláštěře přízraky z dětství. Nuda jak sviňa. 0/10 Ve výsledku moc dobře vypracovaný scénář s hodně vtipnými momenty i vážnějším tématem. Postavy jako Teddy, Fiona... moc dobře vymyšlené. Taky chválím kameru a Irsko? Bez komentáře - nejkrásnější země světa. Výsledek: 8/10
Nene (2022)
Některé zdejší negativní komentáře absolutně nechápu. Tohle byla hodně velká paráda! Už první scéna se mnou dost rezonovala a když přišel příběh s Gordym, to mě úplně rozbilo. Kamera totální topka! Herecké obsazení skvělé - scéna, kdy OJ přijdou postrašit sousedovic děti? To se hodně povedlo! Sledovala jsem to pozdě v noci, takže možná proto se mi to tak líbilo. Tohle je přesně to, co bych si pustila ještě jednou... 9/10
Bez polevy (2024)
G E N I A L N Í - hltala jsem to od začátku do konce a Hught Grant? Panebože - bezkonkurenční! Satiristická komedie plná geniálních plků, vtipných scének a excelentních hereckých výkonů. Tohle mě fakt bavilo! 10/10