Recenze (7)
Wanted (2008)
Velmi výborný film. Dost rd bych uvítal dvojku, to je ale dost nadsázka, co? 100%
Deník malého poseroutky 3 (2012)
Už se hrozně těšim :D ...
Deník malého poseroutky 2 (2011)
Četl jsem, Viděl jsem. Vyhrává bez konkurence film a o to víc s hlavnější hlavní postavou Rodrickem - on je film. Ten, co je na tom plakátě, není on. Ve skutečnosti je to o moc lepší ztvárnění. Není co řešit. U filmu mi slzeli oči ze smíchu - prostě boží. 100%
101 dalmatinů (1996)
Pokud si vzpomínám, to bylo naposledy, co spolu Dr. House a Pan Weasley kradli, ne?
Dokonalý podraz (2008) (seriál)
Dle mého uvážení jeden z nejlepších seriálů - a to seriálech o těch špatných, kteří si myslí že jsou dobří a přitom podvádějí podle nich ty špatné. Nate Ford mi vždy dokáže vyrazit dech: ,,Ukradneme budoucnost!".... Parkerová je zase naprostý blázen bez jediného citu, s pocitem bolesti v sobě. Hardison, netřeba zmiovat ten je ten hacker :). A Eliot? Eliot Spancer? Když na n ěho čekala snoubenka v Ohiu, osvobozoval Ukrainu... :D :D
Armageddon (1998)
Armagedon je relativně výborný film. Jen bych ho nenazýval katastrofický. Když něco takového slyším, jsem natěšen na vymření lidstva, nebo zničení planety - spadne meteor do oceánu a je to jako, když hodíte kamínek do louže. Ale rozhodně 80%
Jak jsem poznal vaši matku (2005) (seriál)
Naprosto boží seriiál. Barneyho ironie někdy ubíjí a někdy zase pohladí ( viz graf hot/crazy ( sexy/šílená ). Ted je takovej ten zoufalej láskymilovník. Nejzajímavější na tom ale je, že Celý seriál začíná ( jako většina ) pilotním dílem, kde Se celá parta seznámí s Robin, Marshall a Lilly se zasnoubí a Tedovy dojde, že je mu skoro třicet a měl by si začít hledat svou drahou polovičku. Podle mě, je nejslabší čtvrtá serie, a to proto, že je živel skrocen :) . Trošku zamrzí, když se zjistí, že takovej ,,ladykiller" jako Barney ( Neil Patrick Harris ), je ve skutečnosti gay. Jednoznačně pět hvězd!