Poslední recenze (12)
Expanze (2015) (seriál)
Po shlédnutí osmi epizod musím říct, že jsem velmi nadšen! Líbí se mi celý námět z knih a kompletní zpracování. Samozřejmě, že lze vytknout mnohé, ale i tak je to pro mě za poslední dobu nejlepší sci-fi seriál jaký jsem viděl - a obecně od SyFy je to asi nejlepší za poslední dobu. Celkem jsem si oblíbil i Dark Matter, ale osobně víc tíhnu k Expanse. Myslím, že to stojí za to počkat si než se to rozjede a než se člověk začne trochu orientovat v ději - škoda, že knihy u nás nejsou více známé.
Annabelle (2014)
Když jsem šel do kina na Annabelle měl jsem smíšené pocity. Viděl jsem Conjuring a bylo mi jasné, že Annabelle bude dosti čerpat z úspěchů předchozího filmu. Hodně lidí moc nevěřilo Leonettimu, protože je jen kameraman, ale myslím si, že z pohledu režie se nejednalo o špatný film. Hudba byla dobrá, dobře doplňovala atmosféru, ale některé věci byly prostě moc předvídatelné. Atmosférou se Annabelle nemůže předchozímu Conjuringu vůbec rovnat. Rozjezd byl pomalý a když konečně atmosféra trochu zhoustla, zase rychle opadla. Některé věci zůstaly nevyřešené a celkově jsem odcházel z kina s vědomím toho, že ve filmu nebyl plně využit jeho potenciál. I tak si myslím, že kdo se chce bát si své momenty v Annabelle najde a ostatní si prostě musí počkat na něco jiného.
Jak vyváznout živý s Bearem Gryllsem (2013) (pořad)
Je dobré zase po chvíli vidět reality show zaměřenou na přežití, kde se opravdu účastníci snaží přežívat. Jakýsi hybrid mezi Survivorem a Man vs. Wild docela překvapil. Možná jsem čekal trochu větší zátěž na soutěžící, ale stejně je skvělé vidět to co Survivoru dnes chybí - přežívání. Hodnotím jako fanoušek jak Survivora tak MvW.