Recenze (211)
Ostrov pokladů (2007) (TV film)
půl minuta mě stačila, víc už nechci! Sračka na druhou.
Pláž (2000)
Musím říct, že tenhle film se mi velice líbil, nevím čím to bude asi dicpariem. Samozřejmě nějaké zápory má, ale když je všechny vymažeme vznikne nám výborný film s napětím, krásnou pláží a s přidorou celkově a výbornou hudbou :) Škoda, že ty zápory nejdu vymazat nebo aspon jich nebylo tolik, že bych hodnotil 5 hvězdami.
Nespoutaný Django (2012)
Za ten kečup 4 hvězdy
Captain America: První Avenger (2011)
2 hvězdy za Hayley Atwell.
Televizní noviny (1994) (pořad)
Rozhovory jsou střihnuté ještě před tím, než řekne poslední slovo!
Texaský masakr motorovou pilou: Počátek (2006)
Napínavý od začátku až do konce. Dalo by se říct, že je lepší než ten první, co byl na točenej :) Ti kteří hodnotí odpad, měli byse nadsebou zamyslet, jít do psycho pstavu a říct, že se při tomhle filmu posraly strachem, možná by se jim ulevilo!
Pátý element (1997)
Vím, že film je staršího data, na to, aby se pyšnil dobrými efekty, ale i přes to byl vcelku povedený. Zpočátku jsem si říkal: Co to ku*va je? Ale pozléze jsem se zakoukal a nakonec se mi to líbilo, ale né tolik, aby se to dalo počítat za 5 hvězdiček.
Prci, prci, prcičky: Školní sraz (2012)
5*
Jak na věc (2002)
Ted po pravdě. Hodnotíte filmy podle toho jakej je nebo podle herců? Sice tam hraje spousta známých herců a film se rovná kravinám pro baby na barrandově!
Rodinná dovolená a jiná neštěstí (2006)
Dost povedená kravina :D