Recenze (512)
Spectre (2015)
Nechapu, jak jeden reziser muze natocit vyborne Skyfall a potom veskrze prumerne Spectre...skoda
Deníček moderního fotra (2021)
tak tohle byla docela mizerie...takova typicky ceska nuda...skoda, predlohu mam rad a je fakt skoda, co z toho Landsman dovolil udelat
StandaShow (2017) (pořad)
trochu se miji tematy a otazky memu naturelu, ale dobre to vede Standa a zlepsuje se, krok s talk.tv je dobry krokem a fandim tomuto tymu...treba se zase casem na par dilu podivam
Panství Downton (2019)
vyborny feel-good film, nic jsem od toho necekal, nejsem zadny extra fanousek serialu (i kdyz jsem ho videl), ale film me potesil - je to dobre natoceno, hezky to vypada, ale hlavne to je dobre napsane a clovek se nenudi...a potvrdil jsem si svoji filmovou oblibenost herecky Maggie Smith, ty jeji dialogy, to je skvost...
Bílý lotos (2021) (seriál)
bohuzel tohle se moc nepovedlo, hodne nevyuzity potencial - treba uz jen prostredi si rikalo o epicke zabery, dialogy mohly byt vybrousenejsi (takhle mi prisly docela odtrzene od reality) = tu satiru jsem tam nejak nepoznal, asi je hodne skryta...od tvurce toho ale moc neznam, treba jinde se vyradil trochu vice...za me naprosty prumer, jakoze klidne se na to podivejte, ale nemejta zadna ocekavani
Fantastická zvířata: Grindelwaldovy zločiny (2018)
totalni nuda a vyprazdnenost...neni zadny duvod se divat
Sexuální výchova - Série 3 (2021) (série)
a ano, treti je zase super...skoro se nebojim rici, klasicka "sex education"
TY - Série 2 (2019) (série)
druha sezona o poznani horsi nez prvni, ale porad ma sve momenty a vedlejsi postavy jsou vyraznejsi...
Sexuální výchova (2019) (seriál)
prvni serie celkem zajimava, druha docela nuda a bez napadu, na treti si snad daji vice zalezet...
Tvář vody (2017)
cekal jsem vice...velmi pekne (technicky) natoceny opravdu klasicky pribeh jednoduche love story (cili jednoduchy scenar, se kterym si evidentne nikdo nedal moc prace) - za me lepsi prumer, 60%