Recenze (21)
Magická hlubina (1988)
Neuvěřitelná,úžasná,strhující,mořskou vodu polikající podívaná.
Na divoké vlně (2012)
Je to o životě a ten máme jen jeden. Doporučuji:)
Lesní duch (2013)
Na origoš to nemá,to je bez debat. ALE nová doba nové efekty,líbačka alá břitva,trhačky údů,hřebík sem hřebík tam hřebík všude kam se podívám. Mrkněte stojí to za to:).
Lesní duch (1981)
Pravda za komárů to byl turbo masakřík a já měl oči metr před hlavou,minimálně:).
Patrola (2012)
No co dodat,čubrněl jsem s otevřenou pusou,luxusní záležitost,hudba skvělá,takže vřele doporučuji:)
Království lesních strážců (2013)
Nemám moc rád animáky,ale tenhle se povedl,protože mám rád přírodu a tenhle animáček je o tom co mám opravdu rád.
30 dní dlouhá noc (2007)
Tenhle film je fakt pecka.
Žena v černém (2012)
Dal bych 5 hvězdiček, tenhle typ filmů je má káva. Ale moc mi tam neseděl Radcliffe (nic pro ti němu, zahrál to skvěle) a druhá věc, konec filmu. Ten mohl být trochec jináčí. Každopádně perfekt lekačka v dobové Anglii. Mně osobně se to líbilo.
Obřad (2011)
Anthony Hopkins jako exorcizta? Tak na to jsem byl velice zvědavý. A hle i mile překvapený. Mně se to líbilo.
Nezvaní hosté (2011)
Neuvěřitelné do čeho se to Clive Owen navrtal. Tohle bych mohl pouštět dětem na letním táboře.