Recenze (24)
Zrádný obdivovatel (2018) (TV film)
Na závěr roztomilé unreal scény ze světa fitness.
Jízda smrti (2023)
No jo, ale co kdyby ho zastřelil?:D Přesto jak jsme zvyklí u Liama, opět strhující děj, takže 80%.
Rooney (2022)
Škoda, že zde nebylo něco o jeho zpětném působení v Evertonu nebo americké MLS, ale jinak dobře udělaný dokument.
Strength Wars (2021)
Dokument Strenght Wars nám přináší to na co jsme zvyklí z předchozích battlů a ještě něco navíc. Možná jen tam mohlo být více diváků pro lepší atmosféru. 100% za skvělé výkony a dechberoucí finále!
Proč? 13x proto - Série 4 (2020) (série)
Tahle série je fakt hodně homo!
Ozark (2017) (seriál)
Seriál hodnotím velice kladně. Nejvíc na mě zapůsobila ve třetí sérii role Bena Davise (Tom Pelphrey), i proto 5 * .
Gentlemani (2019)
Jsem nevěděl, že filmy se hodnotí podle toho, kolik se v něm nakecá, alespoň tak mi to připadá, když se podívám na to hodnocení! Přežvaněná slátanina, ve který se po chvíli ztratíte! Navíc výstřední scéna rapujících gangsterů co přepadnou pěstírnu... co to má být ??
Tajemství maloměsta (2019)
Skvělý snímek podle skutečné události, který dokáže zdravě naštvat diváka. 100%
Černé zrcadlo - Železná vůle (2017) (epizoda)
Trochu odlišný díl Black Mirror v černobílé podobě, u kterého moc nechápu to průměrné hodnocení... sice se jedná o jednodušší příběh, ale bylo to napínavé od začátku až do konce!!!
Man Down (2015)
Man Down očividně neocení úplně každý, ale má to hodně co do sebe! Geniální závěr obzvlášť v podání Shia LaBeouf!