Recenze (176)
Vládce temnot (1987)
vsetci tu vynasaju do neba skvely hudobny doprovod,ale pre mna bol prave on najvacsou slabinou tohto inak velmi zaujimaveho snimku. Neviem,na mna posobi tento druh hudby dost rusivo,to uz mi viac vyhovuje Goblinovsky "nářez" Argentovych filmov. Ale koniec stoji naozaj za to,SPOILER:ony obycajne zabery rucnou kamerou snimanej snovej buducnosti ma vystrasili teda dokonale...aj tak najlepsie co kedy Carpenter natocil,je jeho prispevok k serialu Masters of horror - Cigarette burns...must see!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Úsvit mrtvých (1978)
sklamanie.skratit aspon o pol hodinu (a to som si na zaciatku hovoril,skoda ze nemam directors cut), kvoli pre tento zaner, neunosnej stopazi.film ani ryba-ani rak,na horror malo seriozne,no na komediu malo vtipne.Povodna Night of living dead bola aspon zaujimavo natocena,ale po tomto pochybujem o Romerovych reziserskych schopnostiach.Dam mu sice este sancu,no neviem-neviem.Snyderov remake ho prekonava na vsetkych urovniach.
Serenity (2005)
...keby sa dalo, dam 6*. Pre tych,ktory nevideli serial nehodnotitelne. Myslim, ze prave z toho dovodu sa nachadza Serenity, v pre mna nepochopitelnej, modrej:(
Vyvolený (2000)
prvy krat som videl v kine, a neviem uz preco, nebol som z toho nejak "na vetvi". Pred 10 minutami som to dopozeral na pocitaci a musim dat za pravdu vsetkym oslavnym komentarom. A urcite bolo dobre, ze som si z neho vela veci napamatal. Na rozdiel od Sixth sense, ktory ma na druhy krat nejak extra nebavil, u tohto filmu sa stal pravy opak. Je fakt pravda, ze zmysel bol postaveny na pointe a Vyvoleneho som si vychutnal celeho od zaciatku do konca.
Útěk z vězení (2005) (seriál)
chvalabohu koniec...
Dexter (2006) (seriál)
hodnotenie po 8mej a najlepsej epizode, kedy sa veci pohli vo vsetkych smeroch dopredu. Spolu s Lost a Heroes moj najoblubenejsi serial tzv. "new age" serialov. Vlastne najoblubenejsi z tychto troch. Dovodom je asi to, ze serial ma jedneho hrdinu, ktory mi je aj cez jeho "chyby", najblizsi a najpritazlivejsi. S Lost-ov Ben, S Heroes Hiro, no Dexter is the best.
Juhong geulshi (2004)
jeden z najzaujimavejsich azijskych filmov, ktore som zatial videl (a ze ich este bude...). Brilantne po formalnej stranke, dostatocne putavy pribeh a vygradovany zaver. Co viac si zelat? ozaj skoda krasnej Eun-ju...
Milenci ze severního pólu (1998)
male sklamanie
Válečníci (1999) (TV film)
filmy tohto typu, ako napr. aj Idi i smotri, vo mne vyvolavaju pocit nenavisti voci celej ludskej rase a jej vydobytkom.
Ong-Bak 2 (2005)
v medziach svojho zanru absolutna spicka. ak clovek od toho necaka nejake intelektualne vylevy, tak sa zabavi nad mieru dobre.