Recenze (4)
Sinister (2012)
Horory mně osobně nic moc neříkají. Ale tenhle film patří mezi jediné 3 horory po Kruhu a 3:15 zemřeš, na které dá koukat bez zívání a nutkání pousmát se nad každou "děsivou" scénou. 4****
Voda pro slony (2011)
Když jsem dostal od přítelkyně návrh jestli by jsme se nepodívali na tenhle film, první čeho jsem se zhrozil byl mix dramatického a romantického příběhu z cirkusového prostředí. Druhá věc, která mně vyděsila byla dvouhodinová dlouhá stopa, která mi u filmů tohoto typu přijde jako vražedná kombinace. Ale musím uznat, že jsem byl hodně příjemně překvapený. Film mě ubíhal vcelku pěkně a nepřišel mi ani trošku nudný. Příběh sám o sobě byl trošku stereotypní, ale naštěstí to bylo vyváženo cirkusovým prostředím. Filmů tohoto typu jsem moc neviděl, takže ubírám 10 %, abych si nechal nějakou rezervu pro další filmy a dalších 10 % pro mizernou počítačovou animaci útěku zvířat na konci, která se dala zvládnout určitě lépe. 80% a ****
Nikdy to nevzdávej 2: The Beatdown (2011)
O třídu horší než jednička. Největší překvapení ve filmu pro mně byla vizáž Evana Peterse, a to že když v USA někoho postřelíte, je to menší prohřešek, než když ho zmlátíte. Dobrá oddychovka, 55% a ***.
Nikdy to nevzdávej (2008)
Vcelku bylo jednoduché předpovědět, jak film dopadne nebo jak se bude vyvíjet, ale přesto všechno mně to bavilo. Bylo to svižné a místy i zábavné. Tenhle film nebyl natočený, aby atakoval přední příčky filmových ocenění, ale aby si u něho lidi oddechli a věřim, že si ho spoustu teenageru oblíbilo stejně jako já. Dal bych tomu 3 hvězdičky, ale jednu přidám, za skvělej motivující trénink. :)