Recenze (6)
Fotograf (2015)
Saudka mám rád, na film jsem se těšil, jsem tedy kapku nekritický, ale proč bych nemohl být. Roden to uchopil velmi dobře, stejně tak Marie Málková a Václav Neužil ml.. První půlka lehce nejistá, ale výborná hudba a vizuální stránka snímku mě příjemně dovedly až na konec. Nelituji..
Cesta (2009)
Viggo Mortensen je výborný, jako vždy. Spousta lidí zavrhuje předlohu od mistra McCarthyho a spousta lidí knihu nečetla a zavrhuje jen tenhle film. Jsem přesvědčený o kvalitě předlohy i o kvalitě filmu. U knížky jsem v pauzách nedokázal myslet na nic jiného, než na ty dva. Film na mě zas tak naléhavou nejistotou nepůsobil, ale pustli jsem si ho nedávno podruhé. Takže čtyry hvězdy, i když jsem kdysi doufal, že to natočí třeba Jim Jarmusch, nebo někdo podobný.
Fast Food Nation (2006)
Pro mě výborný, v podstatě se shoduju s Morien. Tenhle snímek, přestože odhaluje mnohé - nedává moc odpovědí, jenže já myslím, že je to tak ok. Spousta vtipných metafor(Willis - super), kdo chtěl, našel ve filmu víc než nabízel.
Vojtěch, řečený sirotek (1989)
Moc dobré tohle, pro mě hlavně vizuálně(klasický materiál, BW) Forman moc fajn, krásná kamera , uvěřitelně natočené, poesie! - tohle že je absolventský film?
Americká krása (1999)
Srdeční záležitost, od chvíle, kdy jsem film viděl mám změněný pohled na zdánlivě nedůležité věci - ano ten film mi změnil život. Jednoznačně plný počet a absolutorium!
Mrtvý muž (1995)
První komentář logicky k mému filmu č.1. Silná poezie v odkazu Blakea, jedinečně zvolená BW, výkony všech.. docházejí mi slova, Youngova kytara v uších zůstává navždy. Number ONE(žebříček nepokračuje, pak už jsou jen další geniální filmy)