Recenze (31)
Nezkrotné srdce (1993)
3,5* romantický film, který potěší, sličná Marisa Tomei, Slater v zajímavé roli tichého nemluvného mladíka outsidera. Civilní, citlivá romanťárna, fajn atmosféra devadesátkových filmů s dobrou muzikou k tomu...
Stařec a moře (1958)
Jojo, to slavné Hemingwayovo: „Člověk není stvořen pro porážku. Člověka je možné zničit, ale ne porazit.“ Pro ty, co nehodlají číst slavnou novelu, správná volba...
Zprávař 2 - Legenda pokračuje (2013)
No, co k tomu říci, místy to bylo fakt špatné, vlastně tak hrozný, že to začalo být i vtipné... Jedna hvězda navíc za závěrečnou scénu a také proto, že si nechci rozhněvat zprávaře ze San Diega, kteří už napáchali tolik špatností, že je jim jedno, že se budou škvařit v pekle...
Zázrak v divočině (1992) (TV film)
Příběh o tom, co se stane, když Vás na Vánoce unesou indiáni, a jediná šance, jak si zachránit život, je nakazit indoše vánoční pohodindou a atmoškou. Překvapivě to nebylo marný. Díval jsem se na to na Štědrý den, takže jsem byl ovlivněn duchem Vánoc a vraždění indiánů a bělochů mi v tento sváteční den přišel vhod. Dobré sledovat na Vánoce na ředění pohádek a zábavných pořadů, mimo tohle období, kdy si lidi dokazují, proč se přes rok nestýkají, bych asi na hvězdě ubral. Zatím jediný film s indiány a vánoční tématikou, co si pamatuji, že jsem viděl.
Guru lásky (2008)
Jedna hvězda za prcající slony na ledu a Jessicu Albu, na kterou se hezky dívá.. Jinak je to velký špatný.
Pollock (2000)
Syrové životopisné drámo, pro fandy umění, Eda Harrise a hlavně Pollocka povinnost. Pro ostatní klasika životopisné drama o malíři, géniovi, který svými démony ničil sebe i své okolí...
Vévoda z Wellingtonu (2020)
Milé, lidské, filmové pohlazení se skvělým Jimem a Helen. Laskavá britská komedie podle skutečné události. Bavilo. 4,5*
New Yorku, miluji Tě! (2008)
Známé tváře v menších či větších rolích, mozaika příběhů, co se špatně hodnotí jako celek. Jednohubková oddechovka, co stojí za vidění. Bavil mě příběh s dívkou na vozíku s Olivií Thirlby.
Jdi a dívej se (1985)
Zrůdnosti lidského plémě na filmovém plátně.. Děsivý, syrový "filmový" zážitek Pocity: Smutek, zmar, beznaděj, hnus, stud a lítost, čeho je člověk schopen.
Náhodný turista (1988)
" ...třeba je jedno, jak moc máš někoho ráda, možná je to doopravdy jenom v tom, kým jsi, když jsi s ním...." 3,5*