Recenze (513)
Oni (2008)
Kruté a nepříjemné...Ale strhující a neuvěřitelně napínavé.
Bomba (2021)
Hm, já pyrotechnice a jejich zákonitostem nerozumím, takže čistě jako divák hodnotím drama jako průměr...
Devadesátky - Přehrada (2022) (epizoda)
Epizoda, která předčí svou kvalitou zhruba tisíc českých filmů...
Zlato (2022)
Zacův zánik, natočený efektně, ale pro diváky, očekávající velkou akci to není... Spravedlivý závěr a únosná stopáž.
All of Us Are Dead (2022) (seriál)
Psychore, Ty musíš být neuvěřitelný chudák, tak něco jako byl ten polozombík posera, který mne celých dvanáct dílů taky neskutečně sral...
Smrt číhá pod postelí (2018) (TV film)
No to teda bylo něco! 😁 Netušil jsem, že se točí horrory i pro předškolní publikum!
Hejno kobylek (2020)
Někdy ty horrory z Netflixu vážně stojí za hovno...
Matrix Resurrections (2021)
Kouzlo a krása původní trilogie je pryč...Stejně zbytečný film, jako byl Vetřelec : Vzkříšení...Dvě hvězdičky putují tedy jen k Neovi a Trinity, ta ten návrat k filmu.
Mientras el Lobo No Está (2017)
Jak píše Ricci, zpočátku nikterak zajímavý dětský film z polepšovny, který se ve druhé půli zvrtne do slušného thrilleru, plného násilí...Konec je natočený natolik intenzivně, že se to i na ty 4 hvězdičky vyškrábe.
Post Mortem (2020)
Docela koukatelné, ale k závěru překombinovaný balast, spousta zbytečných scén a chaotický střih...Přesto pěkná duchařinka z Maďarska.