Oblíbené filmy (10)
Láska nebeská (2003)
Velmi emotivní zážitek. Brečela jsem i se smála. Naprosto výborný film, a nejen o Vánocích.
Přepadení v Pacifiku (1992)
Absolutně nejlepší akčňák a nejen proto, že Seagala fakt můžu. I po letech mě to fakt bere... Navíc dobrý výběr hudby, Hendrixova vypalovačka a pohled na loď obsazenou samýma záporákama - dobrý! Jen ten český hlas Eriky Eleniak byl na mě moc "umečený". Možná proto, že je tam tak trošku za hysterku.
Zkus mě rozesmát (2011)
Kamarád taky rád (2011)
Justina jsem nikdy moc nemusela, nemohla jsem si z paměti vymazat ty jeho homopísničky. Ale tenhle film, to je naprostá paráda. Bavila jsem se od začátku do konce. Při prvním shlédnutí, i při tom desátém. A budu se s tímto filmem ráda bavit zas.
Prázdniny (2006)
Hitman (2007)
Podfu(c)k (2000)
Nabít a zabít (2006)
Dobrý příběh, dobře zahrané, dobré hlášky. Skvělá hudba. Musím to sledovat stále znovu. Co na tom, že už to znám zpaměti? :) ...Proč mu říkají rabín? Protože JE rabín.
Někdo to rád blond (2004)
Z nějakého důvodu je tohle oblíbená komedie celé naší rodiny. Není to bůhvíjak intelektuální film, ale jako oddychovka je to vážně super. Bratry Wayansovy fakt můžu a navzdory tomu, že většina uživatelů film zahrnula kritikou, já se na něj podívám vždy s nadšením.
Příběh rytíře (2001)
Naprosto luxusní film, kde vedle slaďouška Heathe Ledgera absolutně exceluje Paul Bettany. Sleduji minimálně jednou za čtvrt roku a navíc zásadně v originálním znění, aby ten jeho "Uuuuuuulrich" vynikl co nejvíc.