Recenze (36)
Čtyřlístek ve službách krále (2013)
-* za neustálou reklamu na sponzory -* za natahování děje
Tajuplný ostrov (2012)
Tajuplný ostrov patří mezí mé nejoblíbenější knížky, ale tohle má s ní společné akorát jméno Julese Vernea v titulcích, jména pár postav a tvar ostrova. Vadí mi také neustále se opakující hudební podklad, který je hodně "suchý"
Bídníci (2012)
Děj se klidně mohl odehrávat v Česku a nikdo by nepoznal rozdíl. Být tak o hodinu kratší, tak dávám *****
Hobit: Neočekávaná cesta (2012)
Čekal jsem víc. Čekal jsem film aspirující na pár Oscarů, ale nakonec je to zdlouhavý film, neustále střídající pohádku a bitku se skřety. Sem tam se objeví i nepovedená počítačová animace. Ale velké plus má soundtrack.
Vesmírná loď Galactica - Krev a chrom (2012)
V TV neběží, ale má svůj kanál na youtube. První dvě epizody mají kolem 12ti minut. Hodně se mi líbí, že je zachována neustále pohybující se kamera .
Wilfred (2011) (seriál)
Po dvou dílech se neděje nic víc, než že se chlápek zhulí se psem
Apollo 18 (2011)
Kromě filmu doporučuji podívat se i na web, který je k němu udělán http://lunatruth.com/ Film je hodně povedený a hodně mě příjemně překvapil.
Černá hodina (2011)
Nebyl to špatný film, ale pokazili ho příliš americkým koncem
13 (2008) (TV film)
Nejedná se o kopii Bourna, ale o adaptaci francouzských komiksů, podle kterých je Bourne
Dobyvatelé ztracené pravdy (2007) (seriál)
Myslet si, že za den nebo noc rozluští záhadu je docela kravina