Poslední recenze (8)
Iron Sky (2012)
Tak jsem to konečně viděl a naprosto mě to dostalo! Tolik nekorektního satirického humoru (vypatlaná americká prezidentka pronášející nacistický projev) a nečekaných odkazů jsem už dlouho neviděl. Má to sice svoje nedostatky, hlavně v poslední třetině ale já se i tak bavil skvěle.
Avengers (2012)
Jednoznačně jeden z nejlepších nejen komiksových filmů posledních let. Celou dobu jsem sledoval plátno doslova s otevřenou pusou a nechal se pohltit Whedonovou nádhernou exhibicí, která jen potvrdila správnost jeho volby do pozice režiséra a scénáristy. Nikdo jiný by nedokázal Avengers zvládnout s takovou lehkostí a zároveň jasným tahem na branku, chemie mezi jednotlivými hrdiny je více než nakažlivá a v některých okamžicích mi to připomnělo nejlepší chvíle s Buffy. Je až neuvěřitelné jak rychle mi to celá uteklo a moc bych si přál, aby tady už byl další díl.
Hunger Games (2012)
Po příchodu s kina jsem cítil doslova nadšení a hrozně bych to chtěl vidět ještě jednou. Snad všechno co se ve filmu odehrálo, bylo neuvěřitelně silné a po všech stránkách podařené, herci odvedli všichni kvalitní výkon a nikdo mi tam nějak výrazně nevadil, ale největší pochvalu si jednoznačně zaslouží Jennifer Lawrence, ta bylo jedním slovem dokonalá! Metafory k současné době obsažené ve filmu jsou podle mě velice výstižné a skutečně mrazivé, když se kolem sebe podívám, nedivil bych se, kdyby to jednou s naší civilizací dopadlo podobně nebo klidně ještě daleko hůře. Jediné co bych změnil, byla roztřesená kamera v některých akčních scénách ale jinak nic. Už teď se moc těším na druhý díl a v nejbližší době si rozhodně přečtu i knižní předlohu.