Recenze (51)
Star Trek: Discovery (2017) (seriál)
zase jedno korektně splácané dílo. Máme tu všechny rasy, i homosexuály, prostě typicky dnešní americký seroš, který sice neurazí, ale je to z něj prostě cítit jako zkažený dech...
Zúčtování (2016)
Povedené
The Punisher (2017) (seriál)
Brutální
Venom (2018)
Efekty nezklamaly. Ostatní podle očekávání...
Mission: Impossible - Fallout (2018)
Asi to musím vidět znova znova, aby mě to přesvědčilo. Teď mám pocit, že 4 a 5 nebyly překonány.
Kořist (1971)
Ty sfouknuté svíčky při honičce 😀
Pacific Rim: Povstání (2018)
Nuda, bod za efekty a defekty
Ready Player One: Hra začíná (2018)
Za efekty
Pomsta bratra (2003)
Za to, že to ti herci vydrželi až do toho žádného konce...
Rudý kapitán (2016)
Jestli to viděl chudák Dominik Dán, ještě dnes mu musí být špatně. Takhle pokazit vcelku vyvedený román...