Recenze (361)
Mastičkář (2023)
Zbytečně sladkobolné. Škoda.
Čert ví proč (2003)
Průměrná až podprůměrná pohádka. Ale to peklo a hlavní pekelníci!!! Nevím, v jaké jiné pohádce peklo vzbuzuje respekt.
Český žurnál - Dělníci bulváru (2014) (epizoda)
Reportáž ze života bulvárních novinářů. Prázdné a nudné jako protagonisté příběhu.
Český žurnál - Spolužáci (2017) (epizoda)
Dokument o názorech pana režiséra. Nemyslím si, že dokument nemá obsahovat osobní názor, ale taková fanatická arogance, demagogie a netolerantnost se hned tak nevidí. Spolužáci i paní učitelka byli fajn, příkopy mezi městem a vesnicí vykopával jen pan režisér.
Metanol (2018) (TV film)
Bez očekávání jsem náhodou zkoukla a neodtrhla jsem se do konce, Scénář, kamera, neotřelí herci, doprovodný cimbál, vše mě stoprocentně vtáhlo. Panáka už si asi nikdy v životě nedám.
Prezident Blaník (2018)
Škoda. První půlka byla skvělá.
Rodinný film (2015)
Jediný osud a herecký výkon, který mě trochu zaujal byl pes Oto. Divné.
Chladnokrevně (1967)
Působivá, autentická až dokumentárně působící rekonstrukce vyvraždění jedné rodiny v podstatě bez motivu. Ale v podstatě jde o téměř přesnou adaptaci Capoteho knihy. Pro toho, kdo knihu četl v podstatě zbytečné.
Odplata (1999)
Při sledování mě to bavila. Za dva dny jsem ale těžce vzpomínala, o čem to bylo. Zábavná jednorázovka, která vyšumí a v rámci rámci žánru zábavné a zřejmě nadprůměrné. Neutkvělo v paměti.
Dobře placená procházka (1966) (TV film)
Hudební filmy, muzikály apod. nesnáším, takže se neodvážím hodnotit níže. Ale ano, ani jsem moc netrpěla. Takže v rámci žánru by to klidně mohlo být za pět. Ani jsem moc netrpěla. Subjektivně by to byla 0 jako u všech hudebních filmů kromě scén s paní Hegerovou.