Recenze (16)
Kapitán Phillips (2013)
Oproti skutečnosti hodně upravené a přikrášlené, a řekl bych že k horšímu, protože tak jak to popsali ve filmu nedávají rozhodnutí Philipse ani pirátů smysl. Škoda.
V nejhorším případě (2010) (pořad)
Myšlenka hezká, ale provedení občas bylo příliš bulvární až facepalmové... viz např. scéna "naučte se aikido za pět minut". Některé rady však za to stály, některé díly stačilo vyloženě proklikat.
Volání o pomoc (2007)
Je to pomalejší fim, ale mějte trpělivost, stojí za to.
Rychle a zběsile 7 (2015)
Konec jim získal třetí hvězdu, hezké gesto. Jinak dvě hvězdy. Tentokrát to chlapci přepálili i s převodovkou.
Ex Machina (2014)
Film se sice tváří strašně chytře a "nerdy", ale ve skutečnosti je to taková velmi nepravděpodobná (hlavně co do chování postav) pohádka s nejasným poselstvím. "Warning, warning, lidé bděte a zamyslete se! Ale nad čím... hmm... to jsme se ještě nedohodli." - "Však každý si tam najde to svoje!" No... ne.
Tři mušketýři: Královniny přívěsky (1961)
Jednoznačně nejlepší zpracování
Sucker Punch (2011)
Skvělý vizuál, skvělý soundtrack... škoda toho scénáře (blbost a nuda). A castingu (hlavní "hrdinka" je nepoužitelná). Má cenu se na to dívat? Ne.
Zkrat (2011)
Větší mrhání herci se zatím asi nikomu natočit nepodařilo. Na akčnák moc pomalé, na spy-game moc primitivní... takže z toho je primitivní pomalý a nudný mix (ne)chutí, co se snaží tvářit sofistikovaně. Soderbergh asi nikdy neviděl Nikitu, jinak by to nemohl natočit tak blbě. Z toho plyne rada - podívejte se radši na Nikitu, a to vlastně na jakoukoliv, vechny jsou lepší než toto.
Gamer (2009)
Extrémně nevyrovnaný film, slibné nápady zabíjí hrozivá realizace, především kamera a střih. Ale Michael C. Hall byl skvělý, to mi nevymluvíte, stačí se podívat na závěrečnou scénku "I got you under my skin".
Argo (2012)
Výborný film ovšem kromě konce, kde to napětí šponovali tak moc, až se ucho utrhlo.