Poslední recenze (15)
Pearl Harbor (2001)
K tomuto filmu som sa dostal vďaka soundtracku skvelého Hansa Zimmera a musím povedať, že bez jeho hudby by nebol ani z polovice taký dobrý. Príbeh lásky počas útoku na Pearl Harbor sa mi páčil a Kate Beckinsale v dobových kostýmoch je nádherná :)
Hrozba z temnot (2009) (TV film)
Tento "film" som vydržal dívať 30 minút, aj keď úprimne plakal som od smiechu :) malo by to byť skôr v kategórii komédia, či už tajomná desaťročia tajomná krypta, ktorá je vysvietená v každom zábere, potom veľký balvan, ktorý by ste možno ťažko hľadali aj v lese padne na auto uprostred Paríža a ďalej sa to už nedalo pozerať, nechápem ľudí, ktorí môžu niečo podobné natočiť a ešte sa tvária, že sú normálni.
Howlův kráčející hrad (2004)
Opäť skvelý Miyazaki, zaujímavá postava Howla zahalená tajomstvom, nečakaný vývoj deja a opäť skvelá hudba Hisaishiho. Je to výborný film, ale pre mňa je jednotkou stále Princezná Mononoke.