Recenze (13)
Výnimočná Nikol - Episode 1 (2022) (epizoda)
Táni Pauhofovej uverím uplne čokoľvek. Veľmi vydarená a vtipná kriminálka, kde jej výborne sekundujú aj ostatní, aj vedľajšie a epizódne úlohy tu hrajú skvelí herci. Veľmi sa bavím a nemôžem sa dočkať ďalšej epizódy!
Kriminálka Kraj - Strašiak (2022) (epizoda)
Vôbec nechápem všetky tie hejty. Je to veľmi profesionálne natočené, uveriteľné, postavy dú sympatické a celé to má úroveň aj kultúru. Vrelo doporučujem všetkým milovníkom detektívok a kto nemá rad detektivky, nech sa na ne nepozerá a hlavne nech ich nehodnotí;)
1890 (2017) (seriál)
Také malé slovenské Twin Peaks - trochu reznuté miestnym folklóm, s nádhernou kamerou i hudbou, veľmi vydarené:)
Klid noci (1982)
To, co bylo původně poctou Hichcockovi bylo nakonec s největší pravdepodobností inspirací (nebo spíš předobrazem) pro Basic Instinct. Velmi příjemné napětí a připomínka starých časů a hlavně nádherná mladičká Meryl Streep.
Půlnoční slunce (2016) (seriál)
Tak toto teda nevyšlo...
Labyrint (2015) (seriál)
Jednoznačně nejlepší současný český seriál! Je to sice totálně "obšlehnutý" švédsko-dánský Most, ale když to můžou udělat Američani i Francouzi, proč ne i Češi? Navíc se tady nejedná o otrocký přepis, ale snad jen o "volnou" inspiraci, jakou si třeba jiný švédský skvost Zločin hledal u Twin Peaks. Pozitivně hlavně hodnotím rozhodnutí tvůrcu "co obšlehnout" a "jak obšlehnout". Ikdyž mi jednotlivé střípky byly povědomé právě z Mostu, byly poskládány úplně jinak, což mně udržovalo v napětí po celou dobu. Všechny palce nahoru, doufám, že nás čekají další konkurence schopné české seriály, už se těším;)
Láska na kari (2014)
Ratotouille môže byť rovnako očarujúce, aj keď nie animované :) ...hoci obsadenie Inda do úlohy potkana sa zdá mierne politicky nekorektné;))
Případ pro exorcistu (2015) (seriál)
Výborné! Konečne vtipná a inteligentná česká kriminálka... Melíšková s Krobotom sú dokonalí, všadeprítomný podprahový humor je skvele dokreslený hudbou, ktorá tak trochu vykráda Sherlocka (čo len dokazuje vkus tvorcov:) Navyše aj samotná zápletka má hlavu a pätu. A "Nemravný" happy-end ma skoro zlomil k piatej hviezdičke;)
Nymfomanka, část I. (2013)
Aj Lars von Trier si chcel natočiť svojho Kill Billa...
Můj týden s Marilyn (2011)
Veľmi príjemný týždeň. A veľmi príjemný film. Žiadna veľká dráma, ale Marilyn nikdy nebola tak očarujúca, ako keď môže byť sama sebou. A čo už, keby ňou nebola (inak výborná) Michelle Williams, ale samotná Marilyn Monroe... Skvele obsadený film, ktorý aj 50 rokov po smrti ukazuje, že MM mala fakt niečo do seba.