Recenze (109)
Dishonored: The Tales from Dunwall (2012)
Jako příprava na hru super, hra taky dobrá.
Speciální jednotka (2011)
Veliké zklamání..To by můj mozek musel dostat vánoční prázdniny,abych ustál tu řadu nelogičností.. a že jich bylo..Huhba celkem ušla,vybavení jednotek a střílečky taky pěkný,ale ten zbytek..ach jo.
O princezně Jasněnce a létajícím ševci (1987)
Uřvaná Kuklová.To je, co mě hned napadne, když vidím jen název pohádky.. Jíííírooo, Jííírooo..íííí
Hobit: Šmakova dračí poušť (2013)
Veliké dilema,kolik hvězdiček mám připnout Hobitovi s číslem 2. Dvojka se mi určitě líbila víc, ale na 5* to pro mě rozhodně není. Pokud dám 4, tak bych měl dát prvnímu dílu jen 3.. složité..Někdy až digitálně "přeefektováno", což by až tak snad ani nevadilo.Možné spojlery!! : Vadily mi některé WTF! momenty, co mi fakt hlava nebere. A na to jsem docela háklivej a v mých očích sráží kvalitu filmu. Skákání Legolase po hlavách trpaslíků,Bilbo si mimo záběry v prostřihu scény "přehazuje"prsten z kapsy do kapsy,je mistr klíčník, kde bez mrknutí oka ví, který klíč z balíku otevírá ty které cely. Nepochopil jsem, proč se všichni trpaslíci vydali za Bilbem ke Šmakovi..prý aby odtamtud zmizeli.. bez arcikamene, proč se nevrátili stejnou cestou??,bleskové vrácení trpaslíků k Bilbovi, když našel díru..No, je toho dost a mrzí mě to! Tak či tak, je to lepší, než posledně.. Gandalf a jeho boj se Sauronem, dost dobrý!Viděno v kině, 2D, dabing.
REC (2007)
Nejspíš se na to musím podívat ještě jednou, protože posledně mě to velice zklamalo (čekal jsem mnohem víc, podle místního hodnocení). Dostala se mi nuda, nuda a posledních deset minut se tam něco začalo dít..nuda..
Kapitán Phillips (2013)
Nemám filmu co vytknout! Výborná kamera, výborná hudba, hutná atmosféra, při které jsem přestával dýchat a skvělý výkon Toma Hankse. Určitě chci vidět ještě jednou a taky v originálním znění! Viděno v kině 98%
Thor: Temný svět (2013)
Sice místama velice předvídatelná, ale jinak výborná marvelovka. Výborné efekty,klasický Marvel příběh, super nápady (kdo hrál Portal ví) a s tím spojená zábava. Viděno v kině 2D verze-80%. PS: Lidi, nebuďte hloupí a nechoďte hned při prvním titulku na konci domů!!
Věž smrti (2012)
Trikově celkem slušný fillm.Co mě na filmu štvalo asi nejvíc, bylo nelogické chování přeživších a neustálé bulení,hlavně chlapů.Citové vydírání jako prase. Hasičská akce slušná, délka filmu kupodivu ani nevadila.Většina scén předvídatelná. Silnější 3*. 65%
Apokalypsa v Hollywoodu (2013)
Komu se líbila Tropická bouře, Princ a pruďas, tak tohle je povinnost! Super komedie, ve které si herci dělají srandu sami ze sebe.Nevhodný mládeži do 15 let je správná poznámka :-) A to mi připomnělo, že bych si mohl zase někdy pustit Tropickou bouři :-)
PanMáma (2013) (seriál)
Viděl jsem pár minut,ale to je taková kravina..jestli sem se jednou pousmál jinak vcelku trapnýmu pokusu o sitcom..Úchylný, fakt..