Oblíbené filmy (9)
Mlčení jehňátek (1991)
Orphan (2009)
Tenhle film mě nemálo překvapil. Nečekala jsem od toho nic moc zvláštního (vlastně jsem se na to ani skoro nechtěla koukat), nicméně už v první scéně v porodnici ve mně něco hrklo, že bych to měla dokoukat. A jak jsem za to byla ráda! Po tomhle filmu se Isabelle Fuhrman stala jednou z mých „nej“ hereček. Tak sladkou a přitom nechutnou holčičku vidíte málokdy. Opravdu bravurně zahrané, jak děti, tak dospělí. Ale stejně jsem na tomhle filmu našla několik málo much – pár nelogických věcí (neměla by snad doktorka Browningová poznat, co je ta holka sakra zač?), přímo neskutečnou natvrdlost tatínka od rodiny a dětičky, které se tváří, že je vlastně všechno ok. Ale díky celkovýmu napětí, reálné atmosféře a výborným hercům (tedy spíš herečkám) jsem ochotná to odpustit. PS: Aryana Engineer je nejroztomilejší dítě, jaký jsem kdy viděla!
Saw: Hra o přežití (2004)
Pohřben zaživa (2010)
REC (2007)
Pařba ve Vegas (2009)
Asi jedna z nejlepších komedií v posledních letech. Od smíchu mě bolelo břicho i pusa, chvílemi tekly i slzy smíchu (jak je u mě dobrým zvykem). Ta neskutečně komická čtveřice chlapů na rozlučce se svobodou mě chytila a nepustila. „Opice“ Doug, sympaťák Phill, doktor (jen zubař, jak by řekl Phill) Stue a podivín Alan vás prostě dostanou. Jejich hláškám a neočekávaných situacím se budete smát od začátku do konce. Je libo gangsta číňana, který na vás nahý vyskočí z kufru auta? Nebo třeba tygra patřícímu Mikeovi Tysonovi, který na vás ráno vybafne v hotelové koupelně? Tady je všechno možné. Rozhodně doporučuji.