Recenze (50)
Přišla v noci (2023)
Od 50. minuty nekoukatelný...
Strážci Galaxie: Volume 3 (2023)
Třetí hvězda je jen z nostalgie...
Šatna (2023) (pořad)
Je to pro lidi, co mají rádi sport, ne pro intouše, co je jich tu tři pr****.
Avatar: The Way of Water (2022)
National geographic u jiné planety.
The Gray Man (2022)
Nejen scénáristická a triková sračka, ale i herecká sračka...
Matrix Resurrections (2021)
Tak to se fakt nepovedlo... Nový Morfeus? Nový Smith? Ti nemají ani za mák nějakého charisma, o zbývajících postavách ani nemluvě... A Neo s Triniti to sami nezachrání, kor v tomhle scénáři... Vlastně je škoda, že tent film vůbec vznikl.
Princezna zakletá v čase (2020)
Skvěle obrazově zpracované, kamera i vfx na jedničku! Škoda nevyužitého potenciálu příběhu, více vtáhne do děje druhá půle, než začátek.
Chlap na střídačku (2020)
Taková ztráta času!!!!!!!!!
Ženská pomsta (2020)
Zoufalost nad zoufalost...
Králové videa (2020)
Ta nostalgie... Paráda!