Poslední recenze (10)
Věčný svit neposkvrněné mysli (2004)
Po prvním shlédnutí jen 3 hvězdy, asi jsem měl díky těm 85 % přehnaná očekávání. Ale rozhodně se na Věčný svit neposkvrněné mysli podívám někdy znovu. Už jen proto že tu většina lidí píše jak po dalších shlédnutích přidávala hodnocení...
Skrytá identita (2006)
U drtivé většiny filmů, které mají trochu vyšší ambice než jen pobavit (u těch nemá cenu nad tím přemýšlet), se vždy najde situace, ve které hlavní hrdinové jednají nereálně. Zareagují jinak, než by ve skutečnosti měli, jejich činy a odpovědi jsou upraveny podle toho, kam se má film ubírat. Ne tak ve Skryté identitě, nebo jsem si toho aspoň nevšiml, což taky značí o dobře odvedené práci, že? Originál jsem neviděl, tak nemám srovnání, ale pro mě je tohle dílo brilantní. Škoda, že krimi thrillery patří ke dnu mého žebříčku žánrů podle oblíbenosti. Jinak by to byla top 10.
Na hraně temnoty (2010)
2,5*
Poslední deníček (4)
Seriály, na které se právě dívám
Sense8 - 02x12
Legion - 02x04
Rick And Morty - 04x02
Průběžně občas zkouknu nějaký díl:
Futurama - 06x12
The Big Bang Theory - 11x14
The Simpsons - 29x06
Čekám na další sérii (nebo si dávám prostě pauzu):
The Punisher - 1. série
Stranger Things - 1. série
Daredevil - 2. série
The Walking Dead - 7. série
Fear The Walking Dead - 03x04?
Lucifer - 4. série
Young Sheldon - 1. série
Deadly Class - 1. série
13 Reasons Why - 3. série
The Boys - 1. série
The Umbrella Academy - 1. série
The End Of The F***ing World - 2 série