Oblíbené filmy (10)
Pýcha a předsudek (2005)
Tomuto filmu nemám absolutně co vytknout. Joe Wright mě znovu nezklamal a ukázal nám strhující příběh mladých dívek, které vyhlíží po co možná nejvýhodnějším sňatku. Paní Bennetová je prostě skvělá s tím svým dohazováním a Keira Knightley v roli Elizabeth naprosto zazářila. Četla jsem všechny knihy od Jane Austenové a velmi se mi líbily, takže si myslím, že tento film skvěle vystihuje příběh Pýchy a předsudku.
Hunger Games (2012)
Pokání (2007)
Hříšný tanec (1987)
Vévodkyně (2008)
Atlas mraků (2012)
Právě jsem ob jevila skvělý a nevšední film, jaký jsem už dlouho neviděla. Celou dobu jsem byla zabraná do filmu a ani si nevšimla, že už uběhly skoro tři hodiny. Protínání a zároveň skvělou návaznost musím pochválit. Na tenhle film jsem se hodně dlouho těšila a ukázalo se, že jsem měla na co. Všichni herci předvedli skvělý výkon a byli perfektně namaskovaní, takže jsem jenom koukala, když se při závěrečných titulkách objevilo kdo koho hraje. Tenhle film si rozhodně přidám mezi oblíbené a ráda se na něj kouknu znovu, protože to stojí opravdu za to.
Ptačí zpěv (2012)
Ještě teď jsem z tohoto filmu unešena. Dvě hodiny a třičtvrtě mi utekly jako voda a pěkně jsem si u něj pobrečela. Sledovat tragický příběh o mladém vojákovi, jenž se zamiluje do vdané ženy, která ho poté beze slova opustí, je plný citů. Příběh je velice emoční a ukazuje nám osudy mnoha vojáků, jenž šli na smrt. Sledovat Eddieho Redmaynea byl velký filmový zážitek a v hlavní roli ukázal, že patří k těm lepším hercům. Už velmi dlouho jsem neviděla válečný film, který by byl tak skvěle natočený a ukazuje nám realistický a velmi silný příběh na bojišti. Film se rozhodně zapíše mezi mé oblíbené filmy a určitě patří k těm nejlepším roku 2012.
Bídníci (2012)
Zpočátku jsem váhala, jestli na tento film mám zajít do kina, ale nakonec zašla. A rozhodně toho nelituji. Film mě chytil za srdce a užila jsem si ho. Herecké obsazení bylo opět skvělé a nejvíce mi líbila Anne Hathaway, Eddie Redmayne a Samantha Barks, dosud pro mě neznámá herečka. Doufám, že ji ještě někde uvidím, protože roli Eponine zahrála dokonale. Konec byl velmi dojemný, ukápla mi i slza. Prostě další skvělý film, který si uchovám v paměti.
Divergence (2014)
Srovnávat s Hunger Games toto určitě nikdo nemůže. Zaprvé, příběhy jsou naprosto odlišné a za druhé, Divergence je mnohem lepší. Shailene Woodley, jenž pro mě byla dosud neznámá herečka, se ukázala v naprosto skvělém světle a na roli Beatrice sedla dokonale. Theo James je jeden z dalších namakaných sexy herců a hezky se na něj dívá. Podle mě film ukázal přesně to co měl a ani trochu se neodklonil od předlohy. Opravdu dobré čtyři hvězdičky.
Mimoni (2015)
Absolutely cute :D