Poslední recenze (19)
Wallace & Gromit: Prokletí králíkodlaka (2005)
Tak tohle me dostalo, nemam co bych tomuhle vytknul, scena psu v letadle bezkonkurencni
Sněženky a machři po 25 letech (2008)
Vzpominky, zkouseni ohranych vtimu, nic noveho, takova jedna 100 minutova nuda, bohuzel toto se dalo cekat, a dopadlo to stejne jako dalsi adaptace starších ceskych filmu v dnesni dobe.
Hobit: Šmakova dračí poušť (2013)
Urcite proti jednicce vice akcnejsi, pro mne ale je to spis na skodu, i kdyz jednicka byla misty dost utahana tak mi to proste do te "prstenacke"atmosfery vtahlo, tady uz ne, efekty i hudba byly skvele jak uz se od PJ da automaticky cekat ale proste ten pribeh (cetl sem i knihu) mi k tomu nesedi ale kdyz to budu hodnotit jako film (ne predlohu) tak 4,5/5