Oblíbené filmy (10)
Noční můra v Elm Street (2010)
Parádní horror, líbí se mi více než originál 😉😉😉
Saw: Hra o přežití (2004)
To je tak neskutečný film, dnes shlédnuto, úžasný počin.
Kruh (2002)
V moci ďábla (2005)
Insidious (2010)
Hellraiser (1987)
Silent Hill (2006)
The Collector (2009)
LIVINGDEAD ví o čem mluví!!! Pecka horror!!!
Tiché místo (2018)
Nemám slov, taky není proč! Tiše napínavý thriller!!! Za to dobře a svižně natočeno!! V jednoduchosti je krása, úžasná Emily!
Nenávist (2004)
Nedoceněný zákusek atmosféry, luxusní husina, doporučuji tmu a pořádnou aparaturu :-)