Poslední recenze (25)
Jurský svět: Zánik říše (2018)
Včera jsem byl na novém díle Jurského parku. Je s podivem, že lidi se za těch 5 filmů, kdy v každym nasral průser jako kráva, nenaučili stavět pořádný klece a vybavovat strážné zbraněma, co ty dinosaury dokážou alespoň zranit. Ve filmu párkrát padlo, že raptor je druhá nejchytřejší forma života na světě. Nejdřív jsem si myslel, že tím pádem jsou lidi první. V průběhu filmu mi ale došlo, že jsem zapomněl na delfíny a vzhledem k chování lidí mi došlo, že jsme až třetí. V kině se mi tak nejvíc líbila reklama s koťátkama, co se promítala před filmem.
Hobit: Bitva pěti armád (2014)
Přátelé, kdyby jste náhodou byli na pochybách, zda vyrazit na třetího Hobita, či nikoli, tak určitě jděte. Nevěřili byste totiž, jaká je to sra*ka. Třetina filmu ve slow-motionu, třetina filmu nedává snad žádnej smysl a efekty jsou tam snad i na efektech, takže nekoukáte na film, ale na animák. Legolas, který doposud popíral ve všech předchozích filmech zákony fyziky, zde popírá zákony veškerého vesmíru a kdyby měl být čtvrtý film, nedivil bych se, kdyby v něm na kosmické lodi odletěl zachránit Luka Skywalkera do sedmého dílu Hvězdných válek. A scény, na které se člověk celý film těšil (Medděd!!!) trvaly cca 3 vteřiny. Zkrátka... ještě, že to byl poslední díl.
Na hraně zítřka (2014)
Po několika letech konečně pořádné sci-fi... nepočítám-li tedy ten přehršel Marvelovek. Jen závěr o něco slabší... jak již tu bylo zmíněno, všechno jde až moc hladce. Každopádně 85% si to určitě zaslouží.