Recenze (14)
Zpívej 2 (2021)
Jeden z nejlepších animáků ever!
Oppenheimer (2023)
Filmový orgasmus. Za mě rozhodně nejlepší dílo Christophera Nolana. Tenhle skvost bych ráda viděla ještě v 70mm!
Super Mario Bros. ve filmu (2023)
Jeden z nejlepších animáků, které jsem viděla.
Harry Potter 20 let filmové magie: Návrat do Bradavic (2022) (TV film)
Bylo úžasné vrátit se zpátky domů!
Papírový dům (Netflix verze) (2017) (seriál)
Ach! Můj! Bože! Jak tohle může být takový hit? Po prvních dvou sériích mám dost a nemám chuť pokračovat dál. Je to tak předvídatelné a ohrané a "sou mač" klišé, až se chce jednomu blejt.
A Wedding for Christmas (2018) (TV film)
Miluju vánoční, romantické, kýčovité filmy, ale všechno tady bylo tak dokonalé a perfektní, až se mi z toho chce zvracet.
Nebezpečná síla (2020) (seriál)
Viděla jsem jen ukázku na tenhle seriál a stačí.
Přátelé: Zase spolu (2021) (TV film)
Tak tohle je #mustsee každého milovníka přátel. Naprosto jsem si to užila. Obrečela jsem to od začátku do konce. Bylo fajn se zase vrátit.
Riverdale - Kapitola 79: Konec školy (2021) (epizoda)
Je mi z toho dílu hrozně smutno. Jsem zvědavá a natěšená co bude dál ...
Riverdale - Kapitola 74: „Zkažené městečko“ (2020) (epizoda)
Ach můj bože! 🤦