Poslední recenze (159)
Balón (2018)
Skvostné! Napínavý snímek, který je založen na pravdivé události. Opravdu velký obdiv mají dvě rodiny, které se pokusily opravdu netradičně dostat na západ.
Sedmilhářky (2017) (seriál)
Tento mini seriál má pomalý rozjezd, ale fantastický závěr! Užívala jsem si každou minutu soundtracku a skrytých zápletek. Obdivuji úžasné herecké výkony Celeste (Nicole Kidman) a Jane (Shailene Woodley). Jde o dramatický seriál plný tajemství, lží, ale i lásky, která může mít mnoho podob. Pro mě byl seriál neobyčejnou podívanou. V sedmi dílné sérii naleznete skrytou šikanu, falešné obvinění, domácí násilí i zobrazení nejhorších nočních mur. Avšak přestože seriál pojednává o těchto závažných tématech, ukazuje také zákoutí různých manželství a všem nám potvrzuje fakt, že pouto přátelství někdy dokáže odvrátit nejednu katastrofu. Nakonec bych chtěla vyzdvihnout i postavu Bonnie (Zoe Kravitz). Celou sérii působila vyrovnaně, odhodlaně, ladně i talentovaně, ale hlavně měla srdce na pravém místě.
Nerve: Hra o život (2016)
Are you a watcher or a player? Otázka, jež dokáže během sekundy změnit váš život. Stanete se divákem rozhodujícím o osudu hráčů nebo se dobrovolně přihlásíte jako hráč poskakující, jak nějaká loutka na nitkách? Dle skvělých trailerů a docela dobrého hodnocení jsem se na film těšila. Šlo o poměrně originální a lákavé téma pro každého, koho fascinují moderní technologie. Upřímně řečeno, i pro ty, které ty technologie navíc ještě děsí. Avšak příběh nebyl výjimečný a ani tak poutavý jak sem čekala. Jde o oddechovku, která nic zvláštního nepřinese.