Recenze (16)
Papírový dům (Netflix verze) (2017) (seriál)
Drrrrramatično.
Králíček Jojo (2019)
Očividne som naivný divák, ktorý keď chce, veľa prepáči
Ptáci (1963)
Najlepšia scéna je s natáčaním sa vtákov v zákrutách
Neuvěřitelná (2019) (seriál)
po zvážení pre a proti musím uznať, že osobne by sa mi to bez tej krimi linky pozeralo ťažšie- avšak o to práve ide, je z toho pomerne chutná jednohubka. Otázne je koľko divákov práve to vyšetrovanie udržalo pri obrazovke.
Žranice (2019) (divadelní záznam)
Atlas mrakov na doskách, s českou dávkou humoru, mňa to pobavilo. Prvý burger z exkrementov už vyrobený bol, tak to stráca čaro predstavovaného. Slovo vegan tam nezaznelo ani raz.
Drak se vrací (1967)
Strachy sa nemenia
The Rights of Nature: A Global Movement (2018)
Jeden z mnoha dokumentov v ktorom sa dozviete, že je tu niečo ako príroda a potom sme tu my, ale hovoríme si veď prírode vlastne ubližujú oni. Môj komentár stojí za prd, ale iný nemáte. Váhal som. no dal som nakoniec 3*
Boj o miliardu životů (2016)
To bol rok 2016 odvtedy tu máme na trhu IQOS od PM a to čo kedysi bolo vyčítané e-cigám a tabakom do vodnej, už nieje taký problém nakoľko si v niektorých štátoch vyjednali také legislatívne podmienky, že z jednej škatuľky majú 4-5násobok oproti bežným cigaretám kde väčšinu z ceny tvorí spotrebná daň a DPH.
Expremiéri (2018) (seriál)
Zatiaľ sme mali možnosť vidieť tri časti, a som s nimi spokojný. O Číčovi by som nevedel nič, Čarnogurského nemám za celoživotného idiota vzor Danko ale pána čo sa zatvrdil v sebe. Že je Mečiar zaujímavejší a mohlo to byť o ňom je fakt, ale to ako ho vnímajú jeho bývalí voliči a exčlenovia je oveľa zaujímavejšie pretože Mečiar síce odišiel, ale voliči ostali.
All You Can Eat Buddha (2017)
Ak by to bolo o alkoholikovi dostával by 4-5* s prehľadom netvrdím, že by bol lepší. Dnes keď na jedle a pití necháte za deň s prehladom cenu 6-dňovej akreditácie, je to vhodný film. Prejedáme sa, alebo si len vychutnávame, často tenká hranica. O čom bol ten film? Neviem, dúfam, že nie o mne.