Recenze (47)
Pusinky (2007)
Nejlepší na tomto filmu je rozhovor režisérky a scénárisktky v Reflexu...
Edith Piaf (2007)
Co se týče filmu, po audiovizuální stránce není co vytknout, Marion Cotillard se opravdu stala Edith Piaf, až mi to vyrazilo dech a hltala jsem každý záběr na ni, bohužel tím to asi tak skončilo, samotný příběh a osobnost Edith Piaf mi je strašně nesympatická, že jednou stačilo, nicméně Marion si alepoň jedno shlédnutí zaslouží...
Chyť mě, když to dokážeš (2002)
Skvělý, pohodový film na zamračené nedělní odpoledne, kterému snad není co vytknout. Musím panu Abagnelovi pogratulovat, jak všechny přečůral :)
The Divide (2011)
I přes některé chyby, nedotaženost některých příběhových linií musím říct, že mě ten film velmi zaujal, trochu drsnější ukázka lidské osobnosti a jejího rozkladu. Některý věci bych z filmu úplně vypustila (třeba výlet mimo bunkr) a soustředila se spíš na ještě detailnější vykreslení charakterů postav, konec konců jen o tom ten film vlastně je. Za to ta hvězda dolů, ale jinak...Šokující!
Chicago Fire (2012) (seriál)
Velmi nadějný seriál, doufám, že po první serii neskončí. Zajímavý námět i různé dějové linky, které se nemotají jen kolem hasičské zbrojnice, sympatičtí herci. Příjemná oddechovka!
Hobit: Neočekávaná cesta (2012)
Po dlouhé době jsem se do kina těšila jak malá. Hltala jsem Jacksonovi každej záběr, který mi naservíroval, nic méně bych uvítala trošku méně té "digitálnosti", které se v Pánovi Prstenů tak šikovně vyhýbal. Docela mě rozesmála postava Radegasta, trošku mu to ubírá na vážnosti. A scéna s Glumem prostě paráda, uvidíme co bude dál. Zatím to ujde!
Četnické humoresky (2001) (seriál)
Český seriálový klenot... v té záplavě komerčních a teď mi pan admin odpustí, sraček.
Černá labuť (2010)
Nikdo nedokáže zfilmovat lidskou psychiku tak jako Darrren Arronofsky!
Muži, kteří nenávidí ženy (2009)
Dlouho jsem tenhle film odkládala o to víc jsem si ho pak užívala. Mrazivá a svíravá atmosféra severu, která ukrývá nejedno tajemství. Vynikající thriller, který stojí na postavě Lisbeth a že ji Noomi Rapace zahrála sakra dobře (pro mě jako diváka netknutého knihou, snad se k ní někdy dostanu). Skvělé osvěžení v éře Hollywoodu. Jo a taky jsem se zařekla, že na tu americkou verzi se nikdy nepodívám, uvidíme jak dlouho mi to vydrží...
Million Dollar Baby (2004)
Brilantní snímek o lidské odhodlanosti jak žít, jak bojovat, jak zvítězit a jak zemřít. Děkuju za takovéhle filmy!