Recenze (24)
F1: Touha po vítězství - Série 5 (2023) (série)
Už mě ten styl formátu nebaví. Každý závod vidět z jiného úhlu 10x, není už prostě zábava. Kdyby to mělo formát co se prostě za sezónu stalo nejzajímavějšího, plus něco ze zákulisí, tak by to bylo mnohem lepší.
Survivor Česko & Slovensko - Série 1 (2022) (série)
To je takový problém okopírovat americkou předlohu? To je opravdu tak těžké? Proč musíme koukat na 2,5 hodinové díly, kde se točí neskutečná vata. Půlhodinový souboj o individuální imunitu, kde to potom další půl hodinu probírají? Bože proč? Vždyť jsme to právě všechno viděli v té zdlouhavé půl hodině. Opravdu by stačilo převzít koncept z Ameriky a máte vymalováno na kvalitní produkt, ale takto kde se to snažíte celé natahovat to nikoho po půl hodině ani nezajímá. Viděl jsem jeden díl a bohatě stačilo. Americké série jsem viděl všechny a byli skvělé.
Krotitelé duchů: Odkaz (2021)
Film pro děti. První polovina filmu neskutečně natažená, když to ale dojde do druhé půle, tak v té se vlastně nestane taky skoro nic za co by film stál a najednou zjistíte, že je konec.
Zaklínač - Série 2 (2021) (série)
Tak tohle se hodně nepovedlo. Měli se držet knižní předlohy, která je skvělá. Jediné co za to stojí je Cavill jako Zaklínač, který roli hraje neskutečně. Jedinou hvězdu dávám 2 sérii za první díl, který je za mě skvěle natočený i když se opět z velké části nedrží knižní předlohy.
Mizerové navždy (2020)
Totální béčkový příběh
Star Wars: Vzestup Skywalkera (2019)
Nic horšího jsem letos neviděl. Řekněte si schválně všichni co vám z toho filmu utkvělo po hodině v hlavě? Na nic z toho nebudete vzpomínat a říkat si.. ahh
Ad Astra (2019)
Po 50 minutách jsme opustili sál a to se mě zatím stalo po druhé v životě. Film úplně o ničem, nulový příběh který nemá absolutně šanci vás vtáhnout do děje. Hudba hrozně špatně zvolená, takže nedodá ani emoce k té hrozně nudné vatě kterou nám nabídli. Neviděl jsem jediný důvod film dokoukat dokonce.
Hra o trůny - Rytíř Sedmi království (2019) (epizoda)
Shame! Shame! Shame! Shame! Shame! Shame! Shame! Shame! Shame! Shame! Shame! Shame! Shame! Shame!
Harry Potter a Princ dvojí krve (2009)
Nejlepší a nejtemnější díl z celé série.
Asterix a tajemství kouzelného lektvaru (2018)
O hodně slabší než předposlední díl Sídliště Bohů.. Doporučuji pro větší děti od 10 let.