Recenze (42)
Rocky Balboa (2006)
Takhle má vypadat zakončení série, skvělé.
Rocky V (1990)
Jedním slovem sklamání
Avengers (2012)
Skvělé efekty a hlášky. Jinak scénář nic moc( spíš nic než moc) ale někdy potřebuju vypnout mozek a tohle mi k zábavě stačí.
Spirit (2008)
Těšil jsem se moc ale jaké bylo moje překvapení, plitké a nudné.Spirit neprošel.
Temný příliv (2012)
Plitké a nudné
Válka světů (2005)
Komorní a depresivní zároven.Spielberg v pár scénách fenomenální.
Demolition Man (1993)
Prosté a báječné navzájem.
Rocky IV (1985)
Opět krásná nostalgie. Jsou filmy na které se nezapomíná.
Rambo II (1985)
Stallone v nej kondici a my všicni jsme byly přilepeni k videu. Na tohle se zapomenout nedá.
Smrtonosná past 4.0 (2007)
skvělý návrat Johna McClanea. Už to není ten starej dobrej John ale pořád to je skvělá akce.