Recenze (59)
Star Wars: Vzestup Skywalkera (2019)
Vtipný je, že všechny hry měli lepší příběh než všechny 3 díly dohromady. Logika nikde. //spoiler Já byt Markem Hamilem, tak v tom odmítnu hrát. Jasně je to Sci-Fi, ale vždy to musí mít nějaké mantinely logiky. Ale tady ne. Yoda mistr všech mistru se snažil v klonových válkách odvrátit padající věc na Obiwana a Anakina hodně soustředěny a sotva to dal, ale tady Rey klidně chytne loď a přítáhne si jí :D A to asi 5 minut předítm nedokáže mečem trefit střílející kuličku. Jedi studovali sílu celý život a nikdo nedokázal uzdravit už prakticky mrtvý. Ale Rey jo. Další souboje mečem to je jak kdybych dělal s bráchem. Pomsta Sithu to byly souboje..... Je to katastrofa a prznění Star Wars. Přeji si, aby nové 3 díly nebyly nikdy natočeny.
Zrodila se hvězda (2018)
Užasný film. Když poprvé Gaga zpívala, tak jsem měl husí kuží.
Coco (2017)
Tak tohle byl jeden z nejlepších animovaku, které jsem kdy viděl. Fakt krásný.
Dunkerk (2017)
Z pohledu zpracování pět hvězdiček. Bohužel ten příběh byl prostě nulovej. Po půl hodině mě to opravdu přestalo bavit. Nolan je fantastický režiser, ale tohle je pro mě jeho nejslabší film.
Nebezpečné vztahy (2016) (pořad)
Boozii. Nevim co proti tomu mate
X-Men Origins: Wolverine (2009)
Mě se to libilo možná ze všech X-menu nejvíc! :)
Jurský svět (2015)
Vymáčkli z toho maximum a toho já si cením! :)
Elysium (2013)
je to na 3 hvězdy, ale dám 4, protože musím tento žánr podporovat :)
Americký sniper (2014)
ukázka toho, že na blízkém vychodě žijí blázni. Neuvěřitelné jak vlastní matka dá dítěti bombu.
Kód Enigmy (2014)
Je potřeba si uvědomit, že se to skutečně stalo. Přiběhy podle skutečné události vždycky člověka nadchnou